Verzending / retour / herroepingsrecht
Algemeen
Bij Poliptix worden alle foto’s op canvas pas geproduceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst. Je krijgt derhalve geen product dat al tijden in het magazijn heeft gelegen. Wij produceren het speciaal voor jou! Wat betreft de andere producten zoals “Schilderen op Nummer” of “Diamond Paintings” ze zijn wel meestal in stock.
Nadat wij de bevestiging van de betaling krijgen, gaan wij foto op canvas speciaal voor jou (de klant) produceren. Als het product klaar is gaan wij die inpakken en versturen met de postbedrijf. Het product wordt bij de klant geleverd na 6 – 8 werkdagen (als het niet anders is vermeld bij het product) na de betaling. Als er een stock artikel wordt besteld dan zal het binnen 3 werkdagen geleverd worden na de betaling.
Verzendkosten
- België – 4,80 euro
- Nederland – 8,03 Euro
- Duitsland – 8,66 Euro
- Luxemburg – 8,08 Euro
- Frankrijk – 9,75 Euro
- Verenigde Koninkrijk – 11,29 Euro
- De andere landen van EU – 30 Euro
Herroepingsrecht
Elke klant van Poliptix heeft recht op 14 dagen bedenktijd, in dit periode heeft de klant recht om het product zonder reden terug te sturen. Meer informatie betreffende de herroepingsrecht vind je bij Algemene Voorwaarden van Poliptix in Artikel 7: Herroepingsrecht.
Uitzondering: De artikels gemaakt op maat, zoals “uw eigen foto op canvas”, “uw eigen karikatuur op canvas” of andere maat artikels, vallen niet onder Herroepingsrecht. De artikels gekocht met een korting of onder actie vallen ook niet onder Herroepingsrecht.
Informatie over het retourneren
Retourneren kan enkel en alleen als het product werd beschadigd tijdens productie procedure dan dient de klant op de volgende wijze het product retour te sturen:
De klant dient zo snel mogelijk om contact op te nemen met klantendienst van Poliptix via contact formulier.
Na de ontvangst van e-mail bevestiging kan de klant het product terugsturen.
Het product dient deugdelijk verpakt te worden in de originele verpakking. Alleen op deze wijze kunnen de producten verstuurd worden.
Het product dient uiteraard ongebruikt te zijn. Als Poliptix constateert dat het product door de klant beschadigd of gebruikt is, kan Poliptix de retour niet in behandeling nemen.
Bij een retourzending die kwijtgeraakt is, zal Poliptix altijd vragen naar het verzendbewijs van de retourzending. Dit heeft Poliptix wettelijk nodig om de retour te kunnen behandelen.