Contact

Heb je vragen over onze artikelen, de betaling of de bestelling? Kijk eerst eens bij onze “veelgestelde vragen” onderaan, waar veel van je vragen al reeds beantwoord zijn. Heb je een andere vraag of heb je een persoonlijke advies nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via contactformulier.

Veelstegestelde vragen (FAQ)

Hoe moet ik betalen?

Wij bieden veel verschillende manieren om te betalen. Op het pagina “Betaalmethodes” vind je meer informatie.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Probeer het opnieuw, en als het nog steeds niet lukt, wacht dan een beetje en probeer opnieuw via mijn account => bestellingen.

Als je geen account hebt of het lukt toch niet, je kunt het openstaand bedrag met vermelding van je ordernummer overschrijven naar:

Poliptix
BANK: VDK Bank
IBAN: BE98 8918 9401 8593
BIC: VDSPBE91


Stuur ons een berichtje om te laten weten dat je via een overschrijving hebt betaald.

Hoe snel moet ik betalen?

Na de bestelling word je gevraagd om direct te betalen indien je beslist om niet onmiddellijk te betalen zal de betaalaanvraag verlopen. In dat geval kun je via “Mijn account => Bestellingen” opnieuw proberen of direct via bankoverschrijving (zie Mijn betaling is mislukt. Wat nu?)

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer a.u.b jouw spam folder. Als je daar geen bevestigingsmail vindt, heb je naar alle waarschijnlijkheid een typefout in jouw e-mailadres gemaakt, contacteer dan onze klantendienst via contact formulier, want normaal gezien wordt een orderbevestiging binnen enkele minuten na de bestelling automatisch verzonden. 

Wat is de levertijd?

Voor de producten dat wij in stock hebben versturen wij de volgende dag, als het gaat over een product dat wij nog moeten produceren, streven we ernaar om het binnen 48 uur te produceren. Dan verzenden we jouw pakket z.s.m. per pakketpost. Gedurende weekenden en feestdagen kan levering langer duren dan gebruikelijk, wij zijn hierin helaas ook afhankelijk van de pakketpost. Voor levering kan je rekening houden met een levertijd van ca. 4 – 6 werkdagen voor producten dat nog te produceren zijn en 1 – 3 dagen voor in-stock artikelen. Dit is een indicatie en geen garantie! Je ontvangt per geautomatiseerde mail de trackingcode (verzendnummer) van jouw bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

Meer informatie over de verzendkosten vind je op het pagina van Verzenden / retour / herroepingsrecht

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt de wettelijke recht van 14 dagen om de bestelling gewoon terug te sturen in dit geval mogen er geen gebruikssporen op product bevinden en het product moet goed verpakt terug gestuurd worden. Als wij merken dat het product werd door jou beschadigd of gebruikt hebben wij recht om het betaald bedrag niet terug te storten.

Opmerking: de producten die werden voor jou (op maat) geproduceerd kunnen niet geretourneerd worden!

Je kunt de bestelling ook terug sturen als het product werd beschadigd geleverd of je hebt een verkeerde artikel ontvangen. Neemt dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via contact formulier.

Meer informatie vind je op de pagina Verzenden / retour / herroepingsrecht

Waarom werkt de kortingscode niet?

Let op dat je de code exact overneemt zoals aangegeven op de kadobon of in de aanbieding. Vermeld geen aanhalingstekens en zorg dat eventuele hoofdletters exact worden overgenomen.

Als je gebruikt de code van Facebook of van andere actie hou er rekening mee dat er is meestal een geldigheidsdatum en / of aantal keren dat kortingscode kan gebruikt worden.

Kan ik de meubels van de productfoto ook bestellen?

De meubels bieden we helaas niet aan voor de verkoop. We gebruiken deze foto’s voor de sfeer.

Kan ik de artikelen in een showroom of winkel bekijken?

Wij hebben geen fysieke winkel, ons geheel assortiment is enkel online te koop via onze webwinkel.

Hoe zijn de afmetingen van de artikelen aangegeven?

De afmetingen zijn aangegeven in hoogte x breedte. Bij meerdelige canvas panelen in de beschrijving staan er afmetingen van elke paneel apart, ook de volledige hoogte en breedte zijn vermeld. Alle afmetingen zijn in centimeters.

Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag, wat nu?

Als je geen antwoord hebt gevonden kun je altijd contact met ons opnemen via contact formulier. We beantwoorden jouw mail indien mogelijk altijd binnen 24 uur.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt jouw bestelling tot 2 uur na bestellen nog annuleren. Na afloop van deze periode begint het productieproces of wij hebben het al ingepakt en opgestuurd. Daarom is een annulering op een later tijdstip helaas niet mogelijk, contacteer ons toch via e-mail en wij proberen naar een oplossing te zoeken.

Zijn de kleuren op de afdrukken hetzelfde als op de monitor?

De winkel is niet aansprakelijk voor kleine uiterlijke afwijkingen tussen het geleverde artikel en het door de verkoper aangeboden artikel. De afbeelding die je ziet op jouw monitor kan qua kleur enigszins afwijken van de afgedrukte afbeelding. Dit komt door verschillen in de manier waarop de afbeelding op de betreffende monitor wordt weergegeven. Dergelijke afwijkingen vormen geen grond voor het indienen van reclamaties.

Ik heb geen geschikt artikel gevonden. Kan ik rekenen op hulp?

Wij kunnen je uiteraard helpen, contacteer ons via contact formulier.

Is de inkt die bij het drukken wordt gebruikt niet schadelijk voor de kinderen?

Bij de productie van foto’s op canvas gebruiken wij de allernieuwste machines die volledig mens- en milieuvriendelijk zijn. Onze afdrukken mogen daarom worden opgehangen in kleuterscholen, scholen, ziekenhuizen, openbare instellingen, kinderkamers, slaapkamers, etc.

Wat zijn de voordelen om ons te volgen via Facebook?

Via Facebook posten wij altijd onze nieuwe artikelen, delen interessante en informatieve blog posts, wij maken acties en geven kortingscodes, met andere woorden veel nuttige dingen gebeurden op Facebook. Wij raden je aan om ons te volgen.

Stuur ons een e-mail

We beantwoorden al je vragen indien mogelijk binnen 24 uur.



Klachtenprocedure

Heb je een klacht over Poliptix, onze producten of diensten twijfel dan niet om direct met ons contact op te nemen via contact formulier. Wij behandelen jouw klacht binnen termijn van 5 werkdagen.

Bij het ontvangen van het klachtenformulier wordt dit intern behandeld en onderzocht. Ondertussen kan Poliptix contact opnemen met de persoon wie de klacht heeft geuit om zo meer informatie te krijgen en de mogelijke vragen te beantwoorden. Poliptix kijkt of de klacht gegrond is en op basis van de beschikbare gegevens kan Poliptix een mogelijke oplossing voorstellen.

Indien de persoon die de klacht heeft ingediend, instemt met de oplossing, kan de klacht afgesloten worden.

Als de bemiddeling niet lukt, kan de klacht worden doorgegeven aan de ombudsman.

Anonieme klachten worden niet behandeld.