fb pixel
Contacteer ons

Heb je vragen over onze artikelen, de betaling of jou bestelling? Kijk eerst eens bij onze "veelgestelde vragen" onderaan, waar veel van je vragen al reeds beantwoord zijn. Heb je een andere vraag of heb je een persoonlijke advies nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via contact formulier. We beantwoorden al je vragen indien mogelijk altijd dezelfde werkdag.

 

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over Poliptix, onze producten of diensten twijfel dan niet om direct met ons contact op te nemen via contact formulier. Wij behandelen jou klacht binnen termijn van 5 werkdagen.

 

Bij het ontvangen van het klachtenformulier wordt dit intern behandeld en onderzocht. Ondertussen kan Poliptix contact opnemen met de persoon wie de klacht heeft geuit om zo meer informatie te krijgen en de mogelijke vragen te beantwoorden. Poliptix kijkt of de klacht gegrond is. Op basis van de beschikbare gegevens kan Poliptix een mogelijke oplossing voorstellen. 

 

Indien de persoon die de klacht heeft ingediend, instemt met de oplossing, kan de klacht afgesloten worden.

 

Als de bemiddeling niet lukt, kan de klacht worden doorgegeven aan de ombudsman.

 

Anonieme klachten worden niet behandeld.

1 Veelgestelde vragen
1.1 Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Onder vermelding van de ordernummer kun je het openstaande bedrag overschrijven naar:

 

Poliptix

IBAN: BE98 8918 94018593

BIC-SWIFT: VDSPBE91

BANK: VDK Bank

 

*laat ons ook via contact formulier weten dat je via bankoverschrijving de betaling hebt uitgevoerd.

1.2 Hoe snel moet ik betalen?

We produceren jouw bestelling na de betaling. Als je binnen de 14 dagen niet hebt betaald, zullen wij jouw bestelling annuleren.

1.3 Op welke manier kan ik voor mijn aankopen betalen?

Je kunt jouw aankoop betalen met veilige elektronische betalingen of een overschrijving. In het tabblad Betaling vind je meer informatie over de betalingsmethoden.

 

Betalen met cryptomunten kan ook, neem dan gewoon contact met de klantendienst via contact formulier en samen bekijken de mogelijkheden (bvb: ETH / BTC / BCH / NANO / NEO / ....)

1.4 Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer a.u.b jouw spam folder. Als je ook daar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, heb je naar alle waarschijnlijkheid een typefout in jouw e-mailadres gemaakt, contacteer dan klantendienst via contact formulier, want normaal gezien wordt een orderbevestiging binnen enkele minuten na de bestelling automatisch verzonden.

1.5 Wat is de levertijd?

Als de betaling door jou is voldaan streven we ernaar om jouw bestelling binnen 48 uur te produceren. Na productie verzenden we jouw pakket z.s.m. per pakketpost. Gedurende weekenden en feestdagen kan levering langer duren dan gebruikelijk, wij zijn hierin helaas ook afhankelijk van de pakketpost. Voor levering kan je rekening houden met een levertijd van ca. 4 - 6 werkdagen. Dit is een indicatie en geen garantie! Je ontvangt per geautomatiseerde mail de tracking code (verzendnummer) van jouw bestelling.

1.6 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten liggen tussen 5 en 10 euro (voor meer informatie zie pagina: Verzenden / retour / herroepingsrecht)

1.7 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt de wettelijke recht van 14 dagen om de bestelling gewoon terug te sturen in dit geval geen mogen er geen gebruikssporen op product bevinden en de product moet goed verpakt terug gestuurd worden. Als wij merken dat de product werd door jou beschadigd of gebruikt hebben wij recht om het betaald bedrag niet terug te storten.

Opmerking: op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden!

 

Je kunt de bestelling ook terug sturen als het product werd beschadigd geleverd of je hebt een verkeerde artikel ontvangen. Neemt dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via contact formulier.

 

Meer informatie vind je op de pagina Verzenden / retour / herroepingsrecht

1.8 Waarom werkt de kortingscode niet?

Let op dat je de code exact overneemt zoals aangegeven op de kadobon of in de aanbieding. Vermeld geen aanhalingstekens en zorg dat eventuele hoofdletters exact worden overgenomen.

1.9 Kan ik de meubels van de productfoto ook bestellen?

De meubels bieden we helaas niet aan voor de verkoop. We gebruiken deze foto's voor de sfeer.

1.10 Kan ik de artikelen in een showroom of winkel bekijken?

Wij hebben geen fysieke winkel, ons gehele assortiment is enkel te koop via onze webwinkel.

1.11 Hoe zijn de afmetingen van de artikelen aangegeven?

De afmetingen zijn aangegeven in hoogte x breedte. Bij meerdelige canvas panelen in de beschrijving staan er afmetingen van elke paneel apart, ook de volledige hoogte en breedte zijn vermeld. Alle afmetingen zijn in centimeters.

1.12 Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag, wat nu?

Als je geen antwoord hebt gevonden kun je altijd contact met ons opnemen via contact formulier. We beantwoorden jouw mail indien mogelijk altijd nog dezelfde werkdag.

1.13  Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt jouw bestelling tot 2 uur na bestellen nog annuleren. Na afloop van deze periode begint het productieproces. Daarom is een annulering op een later tijdstip helaas niet mogelijk, contacteer ons toch via e-mail en wij proberen naar een oplossing te zoeken.

1.14 Zijn de kleuren op de afdrukken hetzelfde als op de monitor?

De winkel is niet aansprakelijk voor kleine uiterlijke afwijkingen tussen het geleverde artikel en het door de verkoper aangeboden artikel. De afbeelding die je ziet op jouw monitor kan qua kleur enigszins afwijken van de afgedrukte afbeelding. Dit komt door verschillen in de manier waarop de afbeelding op de betreffende monitor wordt weergegeven. Dergelijke afwijkingen vormen geen grond voor het indienen van reclamaties.

1.15 Ik heb geen geschikte afbeelding gevonden. Kan ik rekenen op hulp?

Wij kunnen je uiteraard helpen bij de keuze voor een foto op canvas, of extra bewerking van een afbeelding, contacteer ons via contact formulier.

1.16 Wat gebeurt er als het artikel mij niet bevalt en ik het wil ruilen voor een ander?

Het artikel wordt speciaal voor jou gemaakt in de door u gewenste afmetingen. Je moet daarom goed over nadenken, want ruilen is niet mogelijk.

1.17 Is de inkt die bij het drukken wordt gebruikt niet schadelijk voor de kinderen?

Bij de productie van onze artikelen gebruiken wij de allernieuwste machines die volledig mens- en milieuvriendelijk zijn. Onze afdrukken mogen daarom worden opgehangen in kleuterscholen, scholen, ziekenhuizen, openbare instellingen, kinderkamers, slaapkamers, etc.

1.18 Wat zijn de voordelen van een abonnement op de nieuwsbrief?

Als je zich inschrijft op onze nieuwsbrief ontvang je informatie over actuele aanbiedingen en nieuwe producten. Het aantal bestellingen voor een bepaalde aanbieding in een gegeven periode is meestal beperkt, een abonnement is daarom zeker de moeite waard.

Neem contact op
* Verplichte velden
Copyright 2018 Poliptix
PayPal MasterCard Visa Bank transfer Bancontact / Mister Cash SOFORT Banking Belfius KBC ING HomePay
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »